Subject: Re: Number of LVS users
From: "Guillaume Arcas" <guillaume.arcas@xxxxxxx>
Date: Wed, 23 Jun 2004 10:56:22 +0200 (CEST)
Roberto Nibali a dit :

> What's the definition of "users of LVS"?

Well, would it not be better to talk about sites running LVS-based
solutions ?
I use LVS to load-balance Squid proxy for about 65,000 users. Can we say
they are "LVS users" ? :-)

Guillaume Arcas

Là-bas, vers le sud, la plaine s'ouvre, infinie, attirante...
Puis le désert, sa vie libre et errante et son bienfaisant silence.
Isabelle Eberhardt - Au pays des sables.